Värmen slapp vi inte


Hemma igen o vi verkar ha fått sommarvärmen med oss!
Men det är bara skönt. Synd att myggen inte försvunnit nånstans...
Ännu är jag inte helt klar med resan, blir nog en del inlägg till, bara jag hinner!




Visst är det skönt att vara hemma igen o slippa trängas på en liten yta. Ibland blir det ju nog lite mycket med 5 personer i bilen. Men så är det ju nog skönt med husbil också, sååå mycket mindre att städa. När man varit borta en månad så finns det ju en hel del att göra, fast man haft husvakt o gräset blivit klippt. 

Husvakten hade skött sitt jobb utmärkt, huset står kvar o man märkte knappt att nån bott här medan vi var borta. Ända skillnaden är att katten nu tror att hon får sova i min säng...hmm. Nå hon vänjer sig nog igen med att hon måste sova i Romeos säng eller så på soffan!

Så trots värmen o att alla andra ser ut att vara på stranden så har vi bara varit hemma sen vi kom hem. Pojkarna trivs med att leka o bara vara. Ingen som ens nämnt stranden. Skönt, för jag skulle hellre inte orka med nån strand för tillfället. Vi plockar, städar, tömmer o tvättar, men så småningom börjar det nog skymta lite ljus i tunneln, eller tvätthögen. Vilken tur att vi köpte ny tvättmaskin strax innan vi åkte. Hade varit tungt att stå o sparka mig igenom all den här tvätten (den gamla var man tvungen att sparka igång vattenpumpen i)!


Kommentarer

Populära inlägg