Min trogna följare...


Så var den tillbaka min bortglömda vän eller borde man säga fiende! Trodde redan att jag blivit kvitt den för gott när den inte visat sig på så lång tid... åtminstone 1 1/2 år sen senast. En återkommande vän i minst 15 år redan.


Senast var det en kombination av träning o jobba stående som skrämde den på flykt! Trodde att fast jag inte tränar alls just nu så skulle det ändå räcka eftersom jag knappt hinner sitta ner under dagen. Men se det räckte inte alls, förstås, borde ju veta bättre efter så många år med samma besvär. Träning behövs varje dag! Nått litet varje dag, mera än så behövs inte.

Men nu är den då tillbaka, ischasen! Fint i tid till husbilssemestern! Tur att det i år blir mindre km. Bara nå 7000 km... ha ha!

Blir bilträning då igen... synd att man inte är lika liten som denna, då hade man gott o väl fått plats. Nu är det lite så där... Fast vi har ju uppgraderat vår markis med en vägg till denna sommar så kanske det blir träning utomhus istället. Roligare att träna när inte alla andra på området ser en!



Kommentarer

Populära inlägg