Gillar att resa men detta att åka fram o tillbaka till huvudstaden är lagom roligt!


Puh, vilken vecka och tack o lov för att alla veckor inte är som den här. Lite för många timmar spenderat på tåg och lite för många kvällar borta från barnen. 




Första delen av veckan handlade om stenar och hur det av dessa stenar i nått skede skall bli en större publikation. På många sätt väldigt intressanta två dagar med många lysande idér. 
Så stenar, shopping och skön välbehövd egentid, det var måndag till onsdag! De dagarna gick precis som de skulle!




Hemma hann man vara en dag och så fick man åter igen sätta sig på tåget i morse. Denna gång för nått som jag inte gjort på 12 år. En interjuv för ett jobb. Arbetsgivaren förblir den samma, men jobbet hade varit lite annat än nu eller egentligen ett tillägg till det jag har nu. 




Måste säga att det var en väldigt intressant upplevelse. Gjorde nog ingen strålande prestation, men tror nog att det kunde ha gått sämre. Den delen som jag trodde att jag skulle ha svårigheter med gick över förväntningarna medan den delen som jag tänkte var den enkla biten inte alls visade sig vara det. Alltid lär man sig nått nytt om sig själv. Men nog hade det varit intressant att se vad de skrev på sina papper...
Men nu är det iallafall gjort och bara att vänta och se hur det blir. 




Blev inget museum den här fredagen heller. Idag hade det nog funnits tid. Hade två timmar att slå ihjäl innan tåget gick. Men var helt tom i skåpet efter dagen och nått super kulturellt kändes inte rätt. Så jag gick och shoppade Halloween prylar istället. Dödskallar, spindlar och skelett passade bättre till humöret. 

Och nu väntar 4 timmar i ett över fullt tåg innan man äntligen är hemma. Imorgon tänker jag inte göra nått alls!




Kommentarer

Populära inlägg