En perfekt sommardag


Kaffe i soluppgången, en massa lek på stranden, en trip till glassbutiken, goda vänner på besök, avsluta kvällen på ännu en strand och sen läsa sig till sömns. Det var ingen dålig dag!





Låter som en sommardag i min smak och för en gångs skull en dag utan nå större stress. Och de kommande tre dagarna har potential att bli helt lika. Minus vänner. Soluppgången såg lika bra ut idag också, kaffet dessutom godare den här morgonen eftersom jag gick in och använde mammas o pappas kaffekokare och inte bara min snabb version ur bilen. Och har jag tur så vaknar ingen av gossarna den här morgonen klockan 5 (ja klockan är ju redan nästan 6 så det gjorde de ju inte). Morgonen är ju min bästa jobbtid så då är det ju super om de sover till 8, då blir det mindre timmar jobb kvar till kvällen.

Så bara alla krypen (myggorna och bromsarna) bara ville försvinna så hade tillvaron varit helt perfekt. 

Mysmorgon
Vattaja strand
Skönt när de börjar bli så stora så att man igen kan sätta sig ner på stranden

Annan strand nära villan

Avslutar dagen med lerbad


Kommentarer

  1. Härligt! Vi kom förresten iväg till Rummu stenbrott, kul! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var ett super kul ställe, fast vattnet nog var lite för kallt för min smak :).

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg