"Anna lapsesi pukea sinut päivä!"


"Låt ditt barn klä dig dagen!"
Nu kör vi! innan jag ångrar mig....


Fnitter o fnitter hördes det från mitt klädskåp igår kväll. Sen började det dyka upp kläder åt mamma att prova. Prova, ja, för det finns ju en viss del av kläderna som kanske inte riktigt för tillfället går på en... Men till min förvåning så passade allt de drog fram. O tydligen så tycker de att mamma skall klä sig i pink! 

Visst blev det fint? Kan inte förstå att dessa kom ur mitt klädskåp... kanske dax att rensa bort lite onödigt... Den här vita saken var ett totalt impulsköp för nått år sen på rea. Den hade fortfarande prislappen hängande. Så en sak till som är positivt med den här dagen, jag fick använt ett plagg jag nog aldrig annars hade satt på mig!

O nu är det dax att gå till jobbet! Undrar om jag har nån jacka som passar denna outfit?! 


Kommentarer

Populära inlägg