Tillägg till föregående inlägg


Jag skulle ju förstås ha nominerat nån annan blogg också. Glömde jag helt bort! Ursäkta! Men undrar om inte alla resebloggar som jag läser o gillar redan blivit nominerade. Tror nästan det!

Så nöjer mig med att konstatera att det finns många fina resebloggar! På Facebook hittar man under Rese- och utlandsbloggar många fina bloggare o massvis av inspiration! Jag läser så många jag hinner varje dag. 


Så var det då lördag o regnet har öst ner precis hela dagen! Pojkarna bestämde att de stannar vid villan ännu en dag o Colin sover! Så för en gångs skull kan man faktiskt höra regnet. Skönt! Hade det varit september eller oktober så hade det ju inte gjort nått med sånt här väder, men nu är det ju bara mitten av augusti o jag sitter o funderar om man borde ta in kaninen till natten för att de lovat nattfrost. Hmm!

Gubben han jobbar. Den här veckan har vi de flesta dagar bara träffats i dörren. Jag jobbar på dagen o han kvällar o veckoslut. Men ändå bättre så här så får Colin vara hemma o pojkarna får komma hem efter skolan o förskolan. Ingen eftis eller dagvård behövs den här hösten.

Så det är verkligen lugnt i huset när bara jag o Colin är hemma. Vi har fixat lite inför kalaset nästa vecka. Fyllt kompispåsar, fixat gåvor o bakat. Det går ju så där med en liten hjälpreda som skall vara med överrallt! Vi kör både kompis- o släktkalas på lördag. Allt över på en dag!




Plockat fram en massa saker till morgondagens loppis har vi också gjort. Så imorgon skall alla som har möjlighet ta sig till Nedervetil Sales parkering o shoppa mellan 12-18! Vi hoppas på bättre väder än idag!




Kommentarer

Populära inlägg