Reima

Blev ingen Reimas lagertömning för mig i år!
Synd, hade ju egentligen kunnat åka nu när ingen kräver mat av mig mera. Men mitt Reima-sällskap hade andra planer för denna helg. Så får snällt vänta till vårens tömning. 
Reimas lagertömning i Kankaanpää är annars nog värt att besöka. Ordnas två gånger per år o håller då på från onsdag till lördag. Det är alltså en hall full av Reimas kläder ja o de andra märken som numera också hör till Reima. Man kan hitta halare o annat mycket billigt åt barnen. I våras köpte jag två vinterhalare o en vinterdräkt åt Colin för 10€/st. Tuttas kläder har dom sålt för mellan 1-3 €/st. 
Så man brukar komma hem med ganska mycket kläder. 
Nu hade jag behövt en ny vårdräkt åt Romeo till våren o en halare åt Colin. Har sålt bort den som Kevin hade. Ingen panik med nått alltså, de behövs ju inte förrän våren. Men köper hellre samma sak på rea än betalar fulla pris sen i vår. 
På Reimas webshop har dom nog också nån slags lagertömning just nu. Men det är nog inte alls lika billigt. Hittade dock en halare åt Colin för halva pris där så den beställde jag. Vårens tömning brukar ändå vara så sent i april så vi behöver en halare åt honom innan dess.




Kommentarer

Populära inlägg