Odd molly igen

Denna torsdag börjar med väldigt stora problem! 
Alltså vilken jacka skall jag välja? :)

Sällan man har så roliga "problem"!

Beställde alltså hem tre olika Odd Molly (Boozt hade rea just då) o en skall jag få i julklapp!
Den här svarta är den absoluta favoriten. Visste att den skulle vara det! Men den kommer jag inte att köpa! För den är stickad o jag vet att första gången jag går förbi nått vasst så fastnar jag o så är det trådar av. Synd, hade hoppats att den bara såg så skör ut på bild!

Så nu finns det två kvar i lådan. Inte riktigt samma modeller, men båda super fina. Tycker om båda färgerna också!


Efter många varv framför spegeln igår så kom jag till att det inte går att välja!

Så jag hade förberett ett fint försvarstal färdigt som jag skulle presentera åt gubben, Hann knappt börja innan han konstatera "alltså dy tänker ta båda". 
Svar: Ja!
En får bli julklapp o en får bli en present åt mig själv!


Man skulle ju tro att problemen tog slut där... men vilken skall bli vad? Vilken får jag använda redan nu? 

Suck!
Borde kanske ta ett sväng via jobbet så man fick nått "riktigt" att fundera på!

Kommentarer

Populära inlägg