Nyår

Tjohej så var det 2016!
Nyårsafton firade vi här hemma bara vi med god mat, filmkväll, nyårslyckor o raketer. Kevin älskar att spränga raketer, Romeo hatar dem efter hans olycka o Colin brydde sig inte om ljudet men ville bara inte sova. Så det slutade med att gubben o Kevin var ute o sprängde, vi andra inne. Mycket leka med Belle blev det också som vanligt. Hon älskar att härja o bråka lika mycket som pojkarna! De får bara vara lite försiktiga så de inte stiger på henne. 
Alla vakade sent, Colin var den första som somnade 22.30 o pojkarna en timme senare. Själv höll jag mig t.o.m. vaken till 12-slaget, men sen var det nog god natt. 

Blev inga större nyårslöften i år heller. Förutom det vanliga: minska på sockret, träna mera, osv! O första dagen gick helt ok. Resultatet var bara några karameller o en timmes träning! Köpte ett års medlemskap i Yoogaia, som jag testade på ifjol. Online träning i form av yoga, pilates o mycket annat. Passar bra åt mig nu när det inte är möjligt att ta sig till gymmet varje dag. 
Fick vid köpet en link att dela med vänner, 14 dagar gratis testande av Yoogaia! Testa om ni vill! 






Det nya året började vi lekande, bebisarna o jag, medan resten av familjen ännu sov!




Kommentarer

Populära inlägg