En konstig dröm jag hade i natt


Inte ofta som jag kommer ihåg mina drömmar så klart o tydligt som denna i natt!
Kommer ihåg varje känsla t.o.m.
Inte ofta som mina drömmar får mig att tänka så mycket på dem ännu efter att jag vaknat. Vad den sen betyder och hur man vill tolka den så det är en annan story, men drömmen som den var så den fick mig o dra en lättnads suck när jag vaknade.


Ganska ryslig dröm egentligen, jag var helt förstörd i drömmen. Inte för mig själv, utan för mina föräldrar. Kunde bara inte förstå hur man ville sätta sig i den situationen igen. 

Va hände tänker ni? Nått fruktansvärt!?

Ja det är ju lite hur man ser på saken...

I Brasilien på "muta mukavaa". Ja så hette turen vi var på!


De fick ett sett med trillingflickor TILL!
I drömmen var vi nu 8 flickor!

Jag kallar det en mardröm!




Älskar mina systrar till bitar, förstå mig inte fel. Men de ändrade också min barndom ganska drastiskt när de föddes. Som 12 åring var jag redan super duktig på att byta blöjor och ta hand om en bebis! Blev ju alltid en över åt mig också!

Nu som vuxen är det riktigt trevligt att vi är många. Hade varit ganska tråkigt som ensamt barn.
Men fyra systrar är helt tillräckligt!

Men hej, vet ni vad systrar, att bli moster hade inte varit helt fel! :)


Kommentarer

Populära inlägg