Pinnen


En pinne som jag aldrig trodde jag skulle behöva eller köpa. Men nog är den ju praktisk när man kan få hela familjen på bild utan att behöva be nån annan ta bilden. 
Vi talar ju om en selfiepinne förstås!




Nå nu har vi en, så räkna med många fina familjebilder från sommarens resa! Eller så går det som när gubben skulle testa den, batterierna slut...den måste laddas! Så en sak till som man måste komma ihåg att ladda... Kan riktigt se framför mig hur vi svettas i timmar för att ta oss upp till nån gammal ruin o skall ta en bild o så...




Troligen hade man nog bra klarat sig utan denna pryl också. Den röstades ju till årets onödigaste pryl ett år! Men den var bara 9€ på rea, så varför inte ha en!?


Kommentarer

  1. Jag är lite "late adopter" när det gäller såna här saker. Men helt plötsligt kanske jag skaffar en oxå ;) Ser fram emot många roliga familjebilder här! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg