Känns som måndag...

Skrev redan ett inlägg... men efter att ha läst det fick det åka i utkast-korgen. Inget som kommer att publiceras, men gjorde gott att få skriva av sig!
Var inget bra dagislämnande idag o inlägget handlade om det. Var så arg när jag steg in genom dörren o hade helst bara hämtat hem ungen därifrån o sagt att han kommer inte mera. För det behöver han ju inte. Vi har ju valt att ha honom där några timmar, några dagar i veckan. För att han skall lära känna barnen som är lika gamla som han och för att underlätta förskolstarten nästa höst. För att han skall få leka o ha julfest o jumppa o annat sånt som storebror också har. Sånt som han tycker är så roligt o är så stolt över. Därför är han där! Skulle jag bara tänka på mig själv så skulle han vara hemma med mig varje dag! Det hade varit sååå mycket lättare!

Men kommer som sagt inte att publicerad det. Skall ta o tala med personalen istället imorgon om situationen inte är bättre då!

Tror minstingen förstod att mamma behöver lite egen tid imorgon. Han sover så snällt!
Så har helt fått skriva av mig o lugna ner mig med en flaska Ed! Lemon light, förstås!
Nu tar vi ett djupt andetag o börjar om denna tisdag! Tänker inte ens låta det faktum att det är kol mörkt o regnar påverka mig!
Detta blir en bra dag!


Kommentarer

Populära inlägg