3 månader

Vår lilla solstråle, redan 3 månader gammal!

Dagens strategiska mått idag var:
6500g
60,5cm

Dax att börja med smak portioner då! Fast tror nog jag väntar ännu en vecka till eller så. Han är ju så liten ännu! Men så får vi börja testa på potatis. Eller kanske man skulle börja med nått godare denna gång. Batat kanske!


"Om nån ler mot mig så skrattar jag högt tillbaka. O svarar förstås om nån talar till mig. Flera olika läten har jag och jätte mycket att säga!
På dagarna vill jag helst att mamma bär mig omkring så att jag får titta på saker tills jag somnar. Ingen idé alls att stoppa mig vaken i vagnen för då skriker jag. Men mamma säger ju att hon vill träna, så då kan hon ju gott gå omkring med mig! Men på natten sover jag snällt i min igen säng, ibland t.o.m. 5 timmar i streck. Men oftast vill jag nog äta med 3 timmars mellanrum. Men somnar sen snällt i sängen efteråt, är ju ingen idé med att traska omkring på natten. Man ser ju ändå inget i mörkret!
Älskar att titta på mina idoler. Mina storabröder! Dom får mig alltid på gott humör! 
Men nått som jag inte tycker om, det är att vara på golvet. Kan ni tänka er mamma kan lägga mig på golvet o tror att jag vill ligga o titta på nå gamla leksaker. Nehej då! Jag vill sitta i min sitter, därifrån ser jag ju vad som händer. Har ingen tanke på att lära mig svänga mig eller nått annat fånigt. O träna på att hålla upp huvudet kan hon ju göra själv. Föresten så kan jag ju det redan! Så de så!"

Kommentarer

Populära inlägg