Bebisarna

Idag tar vi en lugn hemma dag! Ingen jullunch nånstans bara leka, spela o sova! Sovandet står nog dessa två för. Belle fick egentligen inte gå upp på Colins lekmatta. Försökte stuntta dit gång på gång när han var vaken o bet honom i tårna. Så då lyfte jag bort henne, förstås. Men när han somnade o jag inte satt där hela tiden då smög hon ändå dit. Fast i etapper så att ingen skulle märka nått! :) Men sen tyckte ju alla förstås att det var så sött så ingen tog bort henne därifrån. Ett noll till hunden!



Igår var det jullunch hos mina föräldrar o så var jag in med en julgåva till min fammo o faffa! Sen byggdes det lego o spelades både Skylanders o Disney infinity. Hade köpt Skylanders Swap Force o Disney Infinity 2.0 åt dem o jätte många gubbar o delar till. Ingen av dem är den nyaste versionen av spelen men dessa har de tittat på så mycket på youtube o de är ju så gott som omöjliga att få tag på nu mera när det kommit nya versioner. Så tur att jag köpte de viktigaste gubbarna redan i höstas! Sen får man ju dem betydligt billigare också när de slumppar bort dem innan en ny version tas in! :) 

Nu skall vi fortsätta lata oss! Innan vi får börja plocka undan lite så kvällens gäster ryms in!

Kommentarer

Populära inlägg