Tiden förgyller


Vet du den där bilden, som du inte alls gillade för ett antal år sen. Bilden som plötsligt blivit jätte bra!

Ja jag har många såna bilder på mig själv! Bilder som med åren blir bra. Ja det har ju förstås att göra med att man blir äldre och de nya bilderna blir ännu sämre. Då framstår de gamla plötsligt som så mycket bättre. 
Hittade den här från vår photoshoot på Kap Verde för ett antal år sen. Då gillade jag den inte alls. "För stort flin, rynkor lite hit o dit", var nog några av mina kommentarer. Men idag när jag såg den igen så hade den plötsligt blivit så mycket bättre. Kan förstås ha att göra med att man för nån minut sen såg sitt nuvarande mycket sömniga, osminkade, jag i spegeln...

Så måste komma ihåg att inte deleta alla bilder som för tillfället inte känns bra. För åren förgyller också bilden!




Vi packar det sista och jobbar det sista och sen i kväll rullar vi mot huvudstaden och hamnen!
Inom 14 timmar så skall vi nog vara på väg mot nästa äventyr!


Ha en fin Fredag Allihop!



Kommentarer

Populära inlägg