Vissa morgon skulle man bara ha stannat under täcket!

Det regnar förstås, dock inte snö som igår, nu är det faktiskt relativt varmt ändå. Om man nu kan kalla 10 grader för varmt... Kevin total vägrade dagis, han ville vara hemma o spela istället. Ok, förstår honom, det hade jag också valt OM jag i hans skor hade haft ett val. Skrik o bråk o hot o sen 30 minuter föresenade gick han snällt till dagis. Spelförbud hjälper alltid! Colin var ju vid det laget redan för trött o skrek som en tok när vi kom hem. 

Men nu är barnen i skola/dagis o minstingen sover! Så nu är det bara att dra jackan på o gå ut o stå i regnet med hunden...

Vad jag helst skulle göra är slänga mig på soffan med en bra bok, dra filten över huvudet o rensa ungarnas godispåsar! Eller helst hade jag ju fortfarande legat under palmerna i värmen med en bra bok! 



Kommentarer

  1. Snart måste väl vädret bli bättre! När far ni till Norge?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har lite hopp om att det skall vara sol på första maj åtminstone...Vi far i början av juli. Ganska sent för oss men vi hoppas på bättre väder i juli.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg