Regnig fredag i discotecken

Trots att regnet öser ner har denna fredag börjat helt perfekt. Ja, som en perfekt vardag åtminstone!
Fick en tidig start på dagen när Colin steg upp strax efter 5, så hann med en hel del innan pojkarna skulle väckas. Pojkarna gick glada o villigt tll skolan/dagis. undrar om det att de får åka till BR o handla med Fammo på eftermiddagen bidrog till den saken!? 





Så nu när alla städ-plock-uppgifter redan var utförda fanns det inte längre nån orsak till att inte köra ett kort träningspass medan Colin sov. Verkligen på tiden, har inte rört en fena sen vi åkte på semester. Det gick ju som alltid, ingen träning under resan (ja om man inte räknar allt traskande förstås) o sen går det veckor innan jag kommer igång igen. Inte förrän ryggen säger emot. Den dagen kom igår...  Så nu är jag klar med ett 20 minuters HIIT-pass i discobelysning. Helt slut! 20 minuter borde man ju nog ha tid till åtminstone några gånger i veckan. För känslan efter är ju underbar! Om det finns nån som undrar så Ja jag kom nog ner i min normalvikt innan semestern, men magmusklerna lyser nog med sin frånvaro!


Finn dem som fött 5 respektive 3 barn!



Nåja. nån dag skall jag ha sånn mage också...


O discobelysningen är till 8 års kalaset. Skulle bara testas igår men sen fick vi inte ta bort den mera. Så nu kör vi disco i tv-rummet!


Kommentarer

Populära inlägg