Familjefoton i nya ramar!

Så var det måndag o höstlovet över för denna gång!
  Romeo gick till skolan fast han ännu har lite sjuk hals, men Kevin har ännu ledigt idag. Han är ju inte alla dagar i dagis. O han hade så sjuk nacke när han vaknade så hemma hade han nog stannat annars också.

Nu blir det kaffe o sen ännu mera kaffe. Annars tar vi oss nog inte igenom denna dag. Blev inte många timmars sömn i natt. Dock får jag helt skylla mig själv. Satt uppe o tittade på Once upon a time o missade Colins första sovpass. Så han vaknade ju genast när jag lade huvudet på kudden sen. Så lyckades jag två gånger mata honom helt över full med ersättning o ja då går det ju som det går. Det kommer upp! Över honom o sen över mig o halva sängen. Att en så liten kan spy ner halva sängen! Ja o så kissade han ännu på mig också! Så gubben tittade förvånat på berget av lakan, handdukar o kläder när han steg upp. "Va er deher?" Jag: "Don´t ask!"
Behöver nog investera i flera pyjamas åt mig själv, om man skall använda 3-4 st per natt!

Men igår fixade vi lite ny inredning. Eller jag pekade o sa hur det skulle vara o gubben fixade som vanligt! Fönstret jag hittade förra helgen blev ny ram för familjefotona. Hade tänkt att de skulle rymmas med sin passepartout, men det gjorde de ju inte. Men kanske det fungerar så här också... Eller kanske man skulle hitta nå små ramar till dem, som vi har i sovrummet...
Nå för tillfället får det vara så här!





Som pojkarna konstaterade "ett foto saknas". O ja en ruta kommer att vara ledig ända tills Colins 1 års fotografering.

Kommentarer

  1. Vilken fin idé med 3 familjefoton (eller 3 så småningom då)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Konstaterade att jag aldrig kommer att hitta samma ram till det tredje fotot o tänkte att detta kunde vara en kul greij. Råkade hitta fönstret snabbare än jag tänkt o ville förstås ha upp det genast! :) Nå inte gör det så mycket fast ett foto saknas ett år ännu!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg