1 månad

Redan en månad gammal är vår lille. Eller egentligen nå dagar över men på bilden är han exakt en månad. De strategiska måtten är ungefär 52,5 cm o 4000g! Växer bra o följer kurvan = alla nöjda (också rådgivningstanten)!


Mina strategiska mått kommer nog inte upp här. För de är bedrövliga! Undrar om det de tidigare gångerna också har tagit så här lång tid för magen att dra ihop sig eller om det är extra denna gång! Tredje gången som det är... Eller kanske man bara har glömt hur det var. För ännu går man ju omkring o ser jätte gravid ut...
Jag hör tyvärr inte till dem som kan säga att de "ammade bort sina babykilon". Eller till dem som stålt går o bär på sina babykilon heller. Jag vill nog se ut som tidigare, helst som jag gjorde för 8 år sen (man kan ju drömma)! 
Bara att jobba bort allt, så fort man får börja träna igen. O som min syster fint igår påpekade, det är bara 148 dagar kvar tills Kuba! Undrar om det är möjligt att vara i beach-form tills dess? Ens lite i närheten av beach-form...

Kommentarer

Populära inlägg