Host, host o atchooo! Lagom till höstlov!

Alla barnen hemma idag. Romeo hostar o snörvlar o var så ynklig imorse. Inget ljud alls kom det ur honom då (ljudnivån är en annan just nu). Tyckte inte det var nån idé att föra Kevin till dagis då heller. Är ju inte så att jag ropar av glädje när man blir tvungen att packa ner en sovande liten i en iskall bil o sen göra om det igen efter fyra timmar. Det klarar jag mig utan. Men nu är alla hemma o min lugna förmiddag är som bort blåst!

Har blivit van med att Colin sover största delen av dagen. Men igår bestämde han sig för att inte alls sova mellan 14 o 20.00. Ja nå 15 minuters slumrande förekom men annars var han klar vaken. Så efter 19 så skrek han bara. Stackarn var så trött! Men ögonen skulle vara öppna fast de nästan snurrade av trötthet. Får se hur det går idag!


Kunde knappt tro att gubben helt själv släpat hem denna hink. O att han ännu föreslog det när jag inte kom på hur jag skulle placera blommorna igår. Blev ju sen hur bra som helst! Han lär sig!
Hade inte ens tänkt på att man kunde ta in dessa blommor också. Tur att det finns instagram o en massa inredningsgalna människor!

Kommentarer

Populära inlägg