Glada barn och vackert väder



Härligt väder, glada, energiska barn och fina sånger och bra jumppa!
Igår hade vår minsta sin första vårfest. Ja det är ju inte hans första år på dagis men nog hans första vårfest. Och en riktigt fin gårdsfest var det.



Barnen var super duktiga förstås och personalen gjorde ett bra arbete. Och för en gångs skull så samarbetade också vädret. Leken och programmet var helt lagom långa så att de som var trötta kunde åka hem i tid. Men Colin tyckte nog att det var alldeles för kort, han hade gärna lekt med sin bästis ännu länge till.




Känner mig tacksam som hann vara med på denna, har nämligen super dåligt samvete över att jag missar de äldre pojkarnas avslutning nästa vecka eftersom jag åker till Schweiz på måndag. Men roligt att jag hann vara på Colins och den andra kan jag åtminstone se från inspelning sen eller kanske rent av live via telefonen, vi får se hur det blir.


Inte ofta som jag redigerar mina bilder, försöker ta såna bilder att detta inte skall behövas. Men när det handlar om att fota andra människor, som jag inte känner, så behövs lite sudd ibland. Man kan ju aldrig veta vem som vill ha sin bild ut på internet och vem som inte vill det. Att gå omkring och fråga alla föräldrar kommer jag nog inte att börja med. 


Kommentarer

Populära inlägg