Dax att bryta tystnaden...


Lovade mig själv att inte skriva ett ända ord innan det känns ok igen. Så länge som det känns som ett måste kommer här att förbli tyst. Hade hoppats att efter några dagar så skulle inspirationen infinna sig igen. För detta skall ju vara roligt. Är det inte roligt längre så får det vara. Så en paus var helt nödvändig!


Så nu har jag väntat i 20 dagar på att det skall kännas roligt. Vissa dagar öppnat bloggen o stirrat på det senaste inlägget o konstaterat att "nej, det blir inget nytt idag heller"! 

Vad jag däremot kommit fram till är att jag utan bloggande har en hel del överlopps tid varje dag. Bloggandet tar en hel del tid. Vissa dagar väldigt mycket tid! Onödig o bortkastad tid kanske vissa skulle tycka. Till viss del håller jag med, är det inte roligt så är det onödig tid. Men sen kan man ju spekulera i om den tiden har använts nå bättre den senaste tiden heller. Troligen inte!

Så är inspirationen nu hittad?!
Njaa, vet inte, kanske, vi får se hur det blir imorgon!

Men en ny hårfärg hittade jag åtminstone. Den skrämmer mig varje gång jag går om spegeln! Vet inte om det är en bra sak precis!  Så får se om den får bli kvar eller inte... en del av mig vill springa till butiken o köpa en mörkare nyans. 
Dock så verkar de som räknas tycka att den är helt ok. Så får se!






Kommentarer

Populära inlägg