Hemma moron


Barnen förda till dagis o förskolan utan nå bråk alls. Kaffet klart o en ny dator väntar på att få testas. Skönt med en maskin som fungerar igen. Den gamla kunde när som helst få för sig att stänga av sig själv. Jätte roligt när man var mitt i nånting. 
Bara snöslasket o den väntande tandläkarbesöket som förstör denna morgonen. Ja annars hade jag ju inte fått sitta hemma den här tiden!

Undrar hur länge detta slaskväder skall hålla i sig?! Hade tänkt mig en fältdag imoron men lockar inte så mycket att halka fram på nå stenar i detta väder. Gnällde över saken åt pojkarna imorse o då frågade Romeo "har du inga regnkläder?" Hmm, där har han ju en poäng. Han måste ju vara ut i detta väder med sina hatade regnkläder men själv funderar jag nog starkt på att vänta med fältjobbet lite till. Hmm, inte riktigt rättvist kanske... Tror jag låter min kollega välja om han vill ut i snöslasket eller inte... då är det ju inte jag som gnäller över vädret! :)

Nu iväg till tandläkaren!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg