Bästa dagen, sa Kevin!

Ja hans bästa dag är de lediga dagarna, när man bara får vara hemma. Man får stiga upp när man vill o sen spela på Wii u. Ja inte spela hela dagen förstås, men strax man vaknar nog. Så börjar en bra dag enligt Kevin! När man sen ännu får åka till Mommos o Moffas o bada tunna så blir det ännu mera super. Pojkarna "badade" så våldsamt att tunnan fick fyllas på ordentligt innan nästa grupp kunde hoppa i. 


Är nog till långt av samma åsikt som min son. En hemmadag är nog en bästa dag! Fast om det blir många såna dagar på rad så blir jag nog lite rastlös. För nog är det roligt när det händer o sker också! Nästa vecka blir nog en händer o sker vecka o mycket bil sittande. Först Kuopio, sen Vasa o avslutar veckan med Tammerfors. Men bara Kuopio är jobb, så det blir nog en bra vecka!

Idag blir det en prinsessas 4 års kalas! Hoppas My little ponin jag köpte duger?! Har inte riktigt koll på vad små flickor tycker om att leka med. Själv tyckte jag nog om ponina när jag var liten men det är ju en tid sedan förstås. 

Kommentarer

Populära inlägg