Gravidjeans

Äntligen passande jeans. Har traskat omkring med ett par som jag köpte när Romeo var i magen o de började bli lite för trånga. Men hade ett par svarta som fungerade bra, så hade inte tänkt köpa nå flera. Har aldrig velat investera nå mycket pengar i kläder som man bara använder en så liten stund. Så har köpt ytterst få gravidplagg! Men så när jag kom hem från jobbet förra veckan o tog av mig de svarta byxorna såg jag att de spruckit. Jag hade ett stort hål på byxbaken! Undrar just hur länge man gått omkring så...
Så nu var det helt "pakko" att skaffa nya!
Testade flera par av Boob märket, men de var inte riktigt bra o väldigt dyra. Så det blev ett par från H&M. Stretchar o var riktigt bekväma! Men att det skall vara så svårt att hitta passande byxor. 

Blev ju en magbild på samma gång! 
Vecka 22 i morgon o magen börjar bli stor!



Kommentarer

Populära inlägg