Gårdagens lärdom

Vad lärde jag mig igår?!
1. Att vissa nog brinner mera för geologin än man själv gör! Men detta var nog ingen ny info! HE he! Kanske man borde byta yrke?!
Har dock ingenaning om vad jag skulle vilja göra istället heller...



2. Att det nog är busken som gäller, wc-pauser finns helt enkelt inte!
3. Att matpauser också är en lyx man inte unnas så tidigt! Lunch klo. 14.00 passar inte riktigt när man är gravid. Blir att ta större matsäck med idag!
4. Att vattenflaskan alltid skall vara i handen när man går från bilen. Höll på o svimma mitt i skogen när jag inte hade vatten med! Hade inte räknat med att det kunde ta över en timme att titta o diskutera en häll. Kände bara hur det svartnade o kallsvetten rann. Bara att sätta sig ner en stund. O efter det var jag fast klistrad i vattenflaskan. Hur pinsamt hade det inte varit att svimma?!
 5. Att det är fusk att vissa fått beige lippisar när vi bara har dessa blå (som dessutom släpper färg när de blir våta).


Får se vad som sker den här dagen!?
Nu iväg o hämta en kollega från stan o sen vidare till Ylivieska!
Hoppas att det nu åtminstone inte regnar hela daan!

Kommentarer

Populära inlägg