Vilken dag...

Var verkligen ingen super dag igår. Mådde så dåligt hela morgonen o hade varit lite illamående redan nån dag. Att sätta i sig ett lass med plommon strax från morgonen var också en lysande idé. Så för första gången nånsin som gravid så kom allt jag ätit upp. Nu vill jag nog inte ha plommon på en tid... 
Mådde dåligt hela resten av dagen o eftersom jag haft huvudvärk flera dagar så tänkte jag att det är bäst att ringa rådgivningen. Men nått fel hittade hon sen inte, som tur är. Inget tecken på graviditestförgiftning o allt ok med bebisen! Så har väl nått virus eller nått.  Dock ingen tid att stanna hemma o vila, flera saker ännu som måste fixas innan ledigheten börjar. O eftersom pojkarna är hemma så är nog den bästa platsen för att få vila ändå på jobbet!

Sen lyckades jag ännu få parkeringsböter, igen. Senast var i april! Tänkte jag skulle hinna in ett varv till Anttila utan att behöva sätta i nå pengar, men se det gick ju inte så bra! Dit rök 40€!

Trött o frustrerad hem till super vilda ungar! 

Så idag bara måste det bli en bättre dag!



Kommentarer

Populära inlägg