Ännu en gång

Gravidjeansen alltså, att hitta ett par som passar genom hela graviditeten är ju så gott som omöjligt. För let´s face it, det är inte bara magen som växer. Låren o rumpan blir ju nog "pytte" lite större de också, åtminstone för de flesta av oss. 
Eftersom detta är mitt tredje barn så har jag testat många par jeans o under de tidigare gångerna hade jag nog i dessa veckor redan givit upp med jeans. Använde bara olika tygbyxor. Ja o så var det ju nog en lite varmare sommar när Kevin var i magen. Åtminstone för varmt för jeans! Men i sommar har jag så gott som levt i mina H&M body shaping hi-tech stretch jeans. Köpte dem i typ vecka 20 o de passar helt perfekt ännu! Stretch är nog det magiska ordet här!
Såg dom dock inte mera på H&M:s sidor, synd om de inte görs mera!

I vecka 21 o vecka 35
Ps. Ja o om nån från jobbet ser detta inlägg o känner igen bakgrunden så klockan är före 7.00. Alltså inte ännu arbetstid! Står inte o tar selfies på arbetstid eller bloggar heller för den delen. Men det är lugnt o skönt här, ingen som ropar på mamma hela tiden. Så därför kommer jag ibland lite tidigare till jobbet!

Kommentarer

Populära inlägg