Att få till det där perfekta julkortet


Varje års problem - att få till det där julkortet!
Som absolut måste vara nått extra och nått som man inte gjort tidigare!


Skicka vanliga julkort det slutade vi med förra året. För mycket besvär och dyrt, så när de flesta kan se den på facebook istället så kändes det lite onödigt. Så i år hade jag ingen brådska med att ta bilderna. 
Planen var klar, visste precis hur jag ville att bilden skulle se ut. Skissade upp den redan nån gång i oktober. Men man behöver ha jätte mycket tålamod också just den dagen när detta skall ske. Tålamod, alla på bra humör, ljust, rekvisitan på plast - ja många saker som skall fungera. Så saken blev uppskjuten måååånga gånger. Men nu började det vara sista dagen, så bara att ta itu med saken. 

Plocka bort lite saker, plocka till lite saker, flytta lite möbler, byta lite kläder, instruktioner som ingen lyssnade på och så satte vi igång. 

Och till min förvåning gjorde alla tre exakt som de skulle, dock var det ju nått som kommer helt naturligt för dem - att slåss om nått! Så resultatet det blev ganska nära det jag hade tänkt mig faktiskt.

Men hur det blev, det får ni se sen närmare jul!
Här finns dock lite smakprov...




Kommentarer

Populära inlägg