Tränings start

Efter en liten paus ( bara 4 månader) är det dax att köra igång med lite träning igen! Känns nog i ryggen att man inte gjort så mycket på en tid. Hade ju tänkt träna hemma i sommar efter att jag slutade på gymmet ( slutade eftersom det blev sommar med resa o fältarbete o kändes onödigt att betala för nått man inte hinner använda) men så blev det ju inte. O alla är väldigt förvånade! :) Ischias relaterade övningar, dem har jag nog gjort. Hoppas på att slippa den värken denna vinter, men får se hur det går. Ja träningen, började på nytt gym o efter en moron är jag riktigt ivrig. En massa pass som jag skulle vilja testa genast. 

Kevin lyckades få ett stick av en geting i kväll. Inte första gången så vi viste ju att han inte är allergisk men det var ändå i pannan han fick sticket så man blev ju lite orolig. Lite sjuk panna fick han o bula men annars inget! Förstod inte först vad han skrek som en galning för, innan jag hittade getingen på hans axel. Tog nog väldigt sjukt, stackarn! 

Romeo fick sin första "skolbok" från förskolan idag. O den skulle ju plastas förstås. Var några år sen man plastat böcker senast... Kom nog ihåg hur man gjorde ( nästan åtminstone) o med lite hjälp av Mommo fick vi nog fixat det. Romeo tyckte nog det blev fint, fast där fanns lite bubblor... Vissa tyckte ju genast att de kunde ha utfört det bättre! Så jag vet vem som kommer att plasta nästa bok! 


Kommentarer

Populära inlägg