Drömmer

Drömmer mig bort! Helt ok väder har vi ju här hemma också, men det är ju inte detta!
O så handlar det ju om semester också, inga måsten, bara sol, hav o umgås med familjen! Ja, är redan "jobbtrött", är ju många månader sedan jag hade semester. Som tur kommer höstlovet snart!


Är ju inte så länge sen vår husbilsresa, men resefebern håller på o dyker upp igen. Beror nog mycket på att syrran åker iväg för ett halv år på lördag. Till Kap Verde förstås! Blir hennes fjärde resa ner dit inom ett år!


Så vill man hitta henne skall man söka bland dessa krabater. 
För bl.a. med dem kommer hon att jobba en tid framåt.
 

Själv får jag nog nöja mig med snöslask denna vinter. Men kanske nästa... Så dessa bilder skall påminna mig (varje gång jag förvirrar mig in på Zalandos sida) att den som spar, han kan sen göra nått roligt! Som åka till Jamaica eller nån liknande plats!

Kommentarer

Populära inlägg