Lördag


Igår kväll var vi o firade 20-åringarna o den nya filosofie magistern med middag på Amarillo!
God mat o trevligt sällskap. 
O lugnt när pojkarna var hemma med Fammo o Faffa! :)



Idag var det helt ok uteväder, o en del av oss var ut o rände pulka. Minstingen vägrade gå ut o det är helt onödigt att tvinga honom för då skriker han bara, väldigt länge! Så han o jag fick vara inne istället o egentligen så passade det nog helt bra åt mig också! :) Trivs heller inte ute i kölden! 
Han o jag var istället till Kaustby o bokade loppisbord från nästa lördag. Har en massa för oss onödiga saker o kläder som jag vill bli av med. Mest barnens små kläder, skor o saker. Man kan ju inte spara allt! Hoppas på lika bra resultat som senast!


Crocs till sommaren åt pojkarna beställde vi idag. 
Gröna skulle det vara åt båda två. Romeos favorit färg, verkligen inte min men vad gör man... o det som storebror har så måste ju den mindre också ha!


Imoron blir det mera kalas! 


Kommentarer

Populära inlägg