Fredag

 Ganska bra vecka denna som gått. Fick igång träningen o är inte sjuk i hela kroppen nå mera. Orkade hela programmet, inte alls så tungt som jag först var rädd för. Har nog tränat med för små vikter hittills! 
Nytt arbetsrum, flyttade dock bara 2 meter, men detta rum har väggar o dörr. Tillskillnad från det öppna kontoret som jag suttit i tidigare! Positivt med detta är att ingen hör vad man säger när man pratar i telefon. Minus är att man inte hör när nån kommer o inte hinner stänga ner facebook (alltså om man nångång var på facebook på arbetstid så skulle detta var ett minus :) ). 


 Ett fint motto hade min nu pensionerade kollega också lämnat åt mig! :) Den bara måste upp på väggen.


Nya skor, Esprits vinterskor, super varma o sköna!


Trevligt besök igår kväll, pojkarna fick leka o jag prata! Roligt med bra grannar! :)
O så är det ju fredag o Matka- ja CaravanMessut i Helsingfors! Vi åker tidigt imorgon o stannar över natten. Pojkarna får vara hela helgen med Mommo o Moffa, som har lovat göra en massa roligt med dem. Åtminstone Touhutalo stod på önskelistan! :) På min önskelista för helgen finns: en massa rolig inspiration till sommarens o kommande resor o att få gå ut o äta nått gått i lugn o ro.

Ända minuset just nu är min förkylning som inte vill ge sig! Ingen feber men snuva o så saknar jag röst igen. Men vem behöver röst, åtminstone där hemma tycker dom det är mycket bättre när den saknas! Ja o värmen är tillbaka i pojkarnas sovrum, var inget större problem, gick att fixa.

Kommentarer

  1. Du får vinkla skärmen lite grann. Lite fantasi får man ha :) Exakt dylik insyn har jag till min lilla skrubb förutom att det är öppet kontorslandskap men med ordentligt höga skärmar. Men visst är det kul med en dörr, vissa dagar skulle det nog vara kul att kunna stänga dörren!

    SvaraRadera
  2. Tyvärr kan man inte svänga skärmen så mycket, men man kan ju alltid ha dörren öppen så hör man om nån kommer :)!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg