Kevins Dag


Vårt lilla troll förstod nog inte alls vad det var frågan om när han blev väckt med sång på morgonen!
Romeo sjöng förstås "Hyvää syntymäpäivää Kakka!"
Men presenterna var uppskattade. Ingen av dem hade ens tid att byta bort pyjamasen denna morgon!


Sen blev det kalas för släktet o några vänner!


Lite reserverad först när han vaknade efter dagstuppluren o huset var fullt med folk som ville gratulera o kramas. Satt o tryckte i mammas famn en stund innan han fick upp farten o började öppna presenterna.



Mera Veturi-saker blev det förstås!

O så en super fin Veturi-tårta som hans Tättän (hans mostrar) fixat! Min syster Lotta stod nog för största delen av tårtan. Tur att det finns folk som kan sånt. Själv håller jag mig till muffinsar o olika ostkakor, de brukar bli helt ät bara åtminstone!






Vissa är fortfarande svullen i ansiktet efter tandoperationen o kinden har nu fått en fin grön-gul nyans! Tur att man inte har nå flera visdomständer kvar!


Jag fick också blommor av min egen Fammo! :)
O nu skall jag slå mig ner o mysa med en bok! Lugnt o tyst i huset när pojkarna sover o gubben ser på nån film!

Kommentarer

  1. Wow, vilken fin tårta! Synd att vi missade den.

    SvaraRadera
  2. Verkigen synd, många som var sjuka tyvärr! Men det kommer flera kalas. Romeo pratar om cowboy-tema till nästa år, eller så nått Ninjago! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg