Vilket var beslutet?!



Två små röda stugor, en vildvuxen strandlinje, en båt som guppar vid stranden som ännu inte har nån brygga, ja det blir en villa för oss! Och vi hoppas att det blir just den här!





Om det var rätt beslut så återstår att se men för tillfälle så är vi väldigt förväntansfulla. 
Ännu återstår en trip till banken och skriva under papper. Så riktigt ännu kan man ju inte kalla oss villaägare, men offerten blev godtagen och lånet beviljat så ganska nära är vi nog.

Ja riktigt den här bilden ovan var det inte som fick mig att gilla stället. Alldeles för mycket träd och buskar. Inte var det heller alla krypen som bet mig hela tiden. Vilket också är en till orsak att gå vild med yxan. Nej det var den här bilden under. Utsikten man kunde ha när man lyfter upp huvudet från kudden varje morgon.




Havet som jag älskar!

Det blir mycket nytt, det blir mycket jobb och jag vet att jag inte kan ta det lugnt utan vill ha allt klart genast. Men det blir nog bra till slut.

Här vill jag spendera de kommande somrarna, utan att behöva packa mig igenom sommaren!
Men jag är nog ganska säker på att den kommande sommaren inte heller blir en sommar utan en semesterresa! Så bloggen kommer nog ha reseinnehåll också nästa sommar, varvad med lite villarenovering och villaliv!




Kommentarer

Populära inlägg