Grått o trist

Absolut ingen julstämning alls! Bara grått o vått! 
Lite snö kunde vi väl ändå få?!

Så i brist på julstämning o lust att fixa till julen så planerar jag Romeos rum istället! 
Mycket roligare!
Tanken är att fixa om före skolstart i höst, men är så ivrig så vet inte hur länge jag klarar av att hålla mig. Därför håller min garderob på att fyllas med staff som skall till rummet sen.

Hade tänkt mig en grön stol men denna som jag hittade på NetAnttila är så mycket bättre. Perfekt o mycket bekväm!
Den står nu också o tar upp utrymme i min garderob.


På väggarna har han nu en massa babybilder på sig själv o det vill man kanske inte ha när man blir "stor". Så då behövs nått annat i stället. Några gamla skolposters köpte vi redan o en sån här ABC tavla från Lekmer. 


Dessa retro posters klickade jag hem för en stund sen. 40 x 50 cm stora o bara 5€ st från europosters. Svarta ramar från ikea o så har man tavlor för mindre än 20€ st. Så nu tror jag vi har fyllt väggarna!

Kommentarer

Populära inlägg