"Tycker inte om vintern!"

 "Tycker inte om vintern!"
 Lär vår yngsta son ha stått o ropat i dagis igår när han inte ville klä på sig en miljon olika plagg (fast det största problemet var nog skorna, de var för små med yllesockor, så hoppas det går bättre idag när han har ett par större). Men instämmer nog ändå helt med honom, vintern kunde jag klara mig utan! Visst är det så vackert ute just nu när snön ligger tjockt över träden o solen lyser (ja gjorde igår åtminstone). Men ser hellre på det från värmen på insidan! Dock fick jag nu äntligen användning för min vintermössa. Köpte den redan förra hösten, men det blev ju aldrig riktigt kalt ifjol.
Romeo han igen tycker om snön, dock var han precis som Kevin i samma ålder. Sa en gång när vi skulle ut "Nej, jag går ut sen till våren!" :) Men som sagt nu tycker han om snön. Tur att man kan ändra sig!

 

Kommentarer

Populära inlägg