Weekend trip

Så var vi hemma igen!
"Tuliaisia" var det första som hördes när vi steg ur bilen! Romeo hade tyckt innan att "saa kyllä mennä takas jos ei ole Trash packejä mukana". Som tur så hade vi såna o lite annat roligt också! :)

Stockholm, eller det mycket lilla som vi hann se av det, verkar riktigt trevligt. För måste ju erkänna att jag aldrig tidigare tagit mig tid att stanna o se vårt grannlands huvudstad. Har hittills bara snabbt kört av båten o vidare nån annanstans. Nu hade vi ju 10 timmar på oss (alltså inte tillräkligt alls)! Av dessa spenderades en timme på sightseeing o resten på shopping o café häng. Nästa gång skall det nog bli annan uppdelning av tiden!


Men slottet såg vi i allafall...





...sen blev det Starbucks eftersom vi blev hungriga! O så styrde vi mot Stockholm Quality Outlet för shopping!

Glupsk som man är hann jag börja innan jag fick en bild taget!
Här i väntan på att allt skulle öppna!


Efter shoppandet var vi för trötta för att orka se nå mera av staden!

Mycket trött grupp som steg ombord på Silja Line på kvällen.
Resan blev precis så "intressant" som jag hade väntat mig, men roligt hade vi! :) Inte så ofta som vi gör en sånn här resa, bara flickorna!


Kommentarer

Populära inlägg