Lagertömning

Var på plats i Kankaanpää redan lite före 9.00 o där fanns en fin liten kö redan då men tydligen så var det betydligt mindre folk idag än tidigare i veckan (började redan i onsdags).  O inte behövde man trängas men bråttom fick man nog ha. Folk lastade vagnarna full med kläder, vi höll oss till lite mindre mänger! :) 
Regnkläder, mössor, en välikausi dräkt o nå annat smått o gott hittade jag. Priser från 1€ till 30€, så betydligt billigare än normalt var det också.
O med trevligt sällskap gick resan också snabbt! 






Kommentarer

  1. Vad blev dräkterna på bilden att kosta? Har varit ett par gånger till fabriksbutiken när vi haft vägarna förbi. Dock fyndade jag inget den senaste gången, blev riktigt besviken så det beror säkert oxå på årstid. Jag har nog hört om denna lagertömning men att köra enbart till Kankaanpää gör nog dräkterna rätt dyra men visst om man råkar ha vägen förbi :)

    SvaraRadera
  2. Nå en 120€ dräkt för 30€ så bara för den mellanskillnaden kan man köra 3 gånger. O så kan det ju vara roligt att göra nått roligt ibland också!! Man kan inte alls jämföra priserna i outlet butiken med lagertömningen!

    SvaraRadera
  3. Just he. Låter som nåt man borde besöka. Ordnas det en gång per år?

    SvaraRadera
  4. Jag hörde att det kanske ordnas på våren också men hon som jag var dit med har bara varit på hösten. Blir nog flera gånger för mig också. Men egentligen borde man ju vara där redan på onsdag, som var den första dagen.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg